İstanbul Anadolu yakasında oturanlar için söylüyorum doğum konusunda sarıgazi de ilhan Varank hastanesi var devlet ama özel hastane gibi temiz ve ilgileler kuzenim doğum yaptı Ordan biliyorum Sultanbeyli devlet hastanesinde de Ahmet batkı çok iyiymiş kız arkdşmn bebeğinin rahatsızlığını anne karnındayken bildi.