Taze-annee bence hastaneye göre değişir kimin ne dediğine bakmayın kontrol de nasıl bir muamele görüyorsanız ona göre hareket edin benim de maddi durumum özeli karşılayabilecek kadar yeterli ama üzerine para verseler ben özele gitmem doğum için ama benim ki üniversite hastanesi benim tedavi ile oldu ve o hastanede tedavi gördüm o yüzden doğum için kesinlikle tercihim orasi ilgi alaka özele bile bin basar yıllardır git gel beni tanıdılar zaten bide özel de kendimi ifade edip çektiğim zorlukları anlat vs vs benim işime gelmedi açıkçası benim sıkıntım hastane uzak olması o yüzden bulunduğum ilçe de özel doktor muayenesine gidiyorum cihazı aşırı iyi bide bebeğimi renkli renkli görmek için 😍 doğum yapabilmek için de 1 ay da 1.5 ayda bi de üniversite hastanesine gidiyorum zaten yıllardır gidip geldiğim yol olduğu için gözümde büyümüyor yani uzun lafın kısası kalbinizin sesini dinleyin 🙈 mesela burda yaşadığım şehir de asiri kötü anlattıkları bi hastane var benimde evime çok yakın ben böyle 3 saat kipirdamasa doktora gidiyorum falan bu psikolojik bir problem oldu doğuma kadar çözemeyecegimi anladim o yüzden icim rahat etsin diye gidip geliyorum neyse o kadar kötü anlatıyorlar ki ama yok kurbanlık koyun muamelesi görüyorsun vs vs vs en az 7 kere gitmisligim var o kadar ilgili ve kibarlar ki hepsi başka doktor hemşire ebe vs bi kere gitsem neyse o denk geldi derim ama sürekli ayni ilgi alaka ben çok memnunum bile diyemiyorum o kadar kötü anlatıyorlar düşünün yani siz gördüğünüz muamele ye bakın millete ne hayatımda bu kadar uzun yorum yapmadım bu arada 😅😅