Taze-annee öncelikle bu tür konuşma yapanlara her hastanenin her doktorun ve her insanın bir olmadığını söyleyebilirsiniz. Bazı özeller çok kötü bazı devlet hastaneleri çok daha iyi bu tamamen yaşadığınız yerdeki hastane olanaklarına ve doktorlarına bağlı. Kendinizi hangi doktor ve hastanede rahat , güvenli hissediyorsanız orayı seçmelisiniz. Ben başından beri durumumuzun olmasına rağmen doktorumu , hemşirelerini , ebelerini ve hastanenin iyi olmasını sevdiğim için memnun kaldığım için devlet hastanesine gidiyordum. Özeldeki doktor kendi doktorumdan sonra beklentimi karşılamamıştı. Ama bu ay doktorum özele geçti bende doktorumu bırakmak istemediğim için özelle devam edicem 34. Gebelik haftasındayım şuan. Allah hepimizi iyi insanlarla karşılaştırsın inşallah doktor ve ebeler çok önemli 🤗