Bu sabah avidite geçersiz çıkınca koşa koşa kadın doğumdaki doktorumun yanına gittim. Doktorum perinatoloji de uzman bi arkadaşını aradı hastanın değeri sınırda ama ateş eklem ağrısı bi şikayeti yok diye anlattı avidite sonucu alamadığımızı da söyledi telefondaki diğer uzman doktor tabiri caizse “bi cacık olmaz” korkmasın demiş onu duyduktan sonra rahatladık 3 hafta sonraki kontrole kadar antibiyotikimi içeceğim o gün tekrar kan testi yapacak değerde hiç bi değişim olmazsa bunu hastalık olarak adlandırmayacağız testte bi yanlışlık var diyip yolumuza bakacağız dedi.