Aynı dertten bende de var ıgg negatif ıgm pozitif fakat sınırda olduğu için doktorlar bişey diyemiyorlar 1 haftadır hastaneye gidip geliyoruz enfeksiyon bölümüne gönderdi doktorum enfeksiyon doktoru antibiyotike başlattı bugün tekrar gittik antibiyotiki iç 3 hafta boyunca 3 hafta sonra gel tekrar bakalım değer aynıysa bi yanlışlık vardır dedi, ıgm değeriniz ne kadar benim tam 0,985.