momysss e ne güzel işte bağışıklığın var vucudunda antikor oluşmuş neden üzülüyorsun bende öyleyim geçirmeyen bi insan ete eldivenle falan ancak dokunur aşırı dikkatli olmak zorunda ama senin böyle bi sorunun yok bende yıllardır köpek bakarım bi ara geçirmişim demek ki o öyle yatak döşek yatıracak bi hastalık değil ayakta atlatmış olabilirsin