marbling10 33/34. Haftalarda tarih vermişti doktorumuz son kontrolde kesinleşti. Ben en başından beri sezeryan düşünüyorum normal doğumdan, çatı muayenesi, açıklık muayenesi vs hepsinden çok korkuyorum 🥺😮💨 birde son haftalarda bebeğe kordonda dolandı böyle bir durumda normali düşünseydim bile sezeryana dönüş yapardım risk almamak için hepimiz sağlıkla alalım minnoşlarımızı kucağımıza inşallah 🥰