marbling10 Merhaba arkadaşlar, bebeklerimiz hayırla sağlıkla gelsin öncelikle 🍀👣 Planlı sezaryenle doğum yapacak arkadaşların sezaryen sebebi nedir? Gün verildi mi? Kaçıncı haftada netleşti tarihler? 👶
Nymphadoraa marbling10 38+6 da sezaryen doğum yaptım. Başından beri sezaryen istiyordum normal doğumu hiç düşünmedim. Bebeğimin boynuna kordon dolanınca da sezaryen isteğim iyice pekişti. Doğuma kadar kordon çözülmedi zaten
Sedacannn marbling10 çarşamba günü olucam kızım dönmedi ve bekledik ama dönecek gibi değil aylardır aynı pozisyonda 39+1 de kavuşucam inşallah 🥰
marbling10 Denizyildizii aa çok geç vermiş sanki 🤭 1 hafta önceden. Daha önce hiç konuşuldu mu peki 37-38 de alırız gibi
2cocukannesiiii Denizyildizii Neden o kadar erken aliyor benim doktorum 39u doldurmayi bekleriz dedi 🥺
matildaaa Nymphadoraa doğum sonrası sütünüz geldi mi ya da ne kadar sonra geldi. Yanınıza hastene çantasına mama aldınız mı.
Denizyildizii marbling10 Yok genelde bu haftalarda veriliyor. İlk gebeligimde de 36. Haftada verdi farklı doktor
Nymphadoraa marbling10 vardı sanırım 😅 ama dediğim gibi düşünmedim o yüzden çatı muayenesi de yapılmadı.Normal doğum düşünseydim bile kordondan dolayı o riske girmezdim yine sezaryene dönerdim
S3327-S İlk gebeligimde 39+2 de doğum yaptım bebeğim tersti dönmedi sezeryan oldum. İkinci hamileliğim şu an 31+1 reyiz Aralık’ta dogumumuz 14 üne bakalım zaman ne getirecek ☺️Allah bütün hamileleri sağlıcakla bebeğine kavuştursun🤲
Neslisss123 Nymphadoraa merhaba kordon kacinci haftada belli olmustu.Bizde de kordon var.Biraz tedirginlik var haliyle.
07-02-2019 marbling10 38 haftada almayı dusunuodu doktorum 37 haftada su azalması bobreklerınde genısleme nedenıyle 37 +2 de aldı
marbling10 07-02-2019 Geçmiş olsun, sağlığınız önemli tabi zaten bebek büyümüştğr maşallah 37 de olacak benim de ama daha 28 deyiz ne zaman gün verirler merak ediyorum 🤭
Denizyildizii 07-02-2019 acaba bi solunum sıkıntısı yaşadı mı cnm bende 37+5 de olucam da. Acaba sıkıntı olur mu diye düşünüyorum
Sogancik marbling10 genital siğilden dolayı 38+0 da sezeryan olacağım. 35+4 teki kontrolumde verdi günü 💛
akgunbirsen marbling10 benimkisi hem istek hem zorunlu. Yani zorunlu olmasaydı da yine sezaryen isterdim. 38+3′e gün verildi 35+5 kontrole gittiğimde verdi günü doktorum. Çarşamba son kontrolüm var her şey yolunda ise 25 ekim doğum. Son 7 🌸 aksi durum olursa acil olarak alacak. Zorunluluk sebebi ise bağırsak hastalığım ile alakalı. Ikınmak yasak eee normal doğum dediğimiz şey bol bol ıkınmak. 🤷🏻♀️