Amigurumistanne Merve-bebek bir de şöyle düşünün size ait bir parça mis kokusu gülüşü 🐥 doğduktan sonra biz bundan önce napiyorduk sorusu. İlla ki kolay olmayacak . Hiç kimsenin kolay değildir . Ama gerçekten buna değer bişe olacak hep kendinize bunu söyleyin 🙏🏼💜
Merve-bebek Amigurumistanne ben de eminim değecek saten de kucağıma aldığım an herşeyi unutacam da şuan çok korkuyorum yine de 🙁
MelekPotter Amigurumistanne ikiz gebelik oldugu icin erken gelecek sanırım. Sağlıkli olsunlar saglikla gelsinler de inşallah sıkıntısız kuvoze girmeden.. Erken gec cok da farketmez 🤗 sizin ne kadar oldu?
gbyalcin Amigurumistanne bizim de ilk, eşim de öyle diyo bana. Stres yapmaktansa tadını çıkarsana, hem kızımızı da strese sokuyosun diyo ama ne bileyim işte acemilik olunca ondan öyle oldu heralde 😅
gulsah_2013 Son 95 ama sezeryan olacağı için daha erken olacak insallah hayırlı zamanda sağlıkla olur 😊🙏
Amigurumistanne gulsah_2013 benimde sezeryan olacak ama gün vermedi henüz ne olur bilemiyorum kaç gün farkediyor acaba
gulsah_2013 Amigurumistanne bana da gün vermedi ama yaklaşık 2-3 hafta erken alınıyor diye biliyorum ilk doğumum acil sezeryan oldu şimdş insalllah planlı ilerleriz 🙂 37 haftada yada 38 haftada alıyorlar genelde
Seross10 Amigurumistanne aynıyız 💙 25+6 son 99 sağlıkla geçsin bundan sonrası güzelce kucağımıza alalım yavrularımızı
Seross10 Amigurumistanne sizin ne zaman dediler doğumu 🥰 bana birşey demediler daha devlette olucak zaten nasipse