linaaryaa Amigurumistanne hayırlısıyla geçersin zaman geçmiyor gibi görünse de aslında o kadar çabuk geçiyor ki bı son haftalar biraz zor geçiyor gibi oda bebişlere kavuşma heyecanından tabi ☺️ sağlıkla kucağına alırsın inşallah 😍🥰
UmutsuzPolyanna Amigurumistanne ben halimden memnunum 2 numara olacağı için konuya hakimim yine en iyi zamanlar içerideki hali🤣
Amigurumistanne UmutsuzPolyanna kız benimde 2 numara ama bir an önce geçsin zaman istiyorum 😀 kafayı mı yedim acep 💜☺️
UmutsuzPolyanna Amigurumistanne kız deli deli olma seni bilmem ama 1 taneye yetmiyormuşum gibi ne yaparım bilmiyorum 🤣🤣
gbyalcin Amigurumistanne 25+3 son 102 gün bizim de 🤭 ben panik halindeyim hazırlıklar yetişmeyecek diye, eşim daha çok var ne zaman doğacak bu çocuk modunda
Amigurumistanne gbyalcin ilk gebeliğim de bende öyleydim ama inanın öyle değil eğer bir erken doğum riskiniz yoksa eşinizi dinleyin keyfini çıkarın 💜🙏🏼
Amigurumistanne UmutsuzPolyanna hiç öyle düşünme canım ya ben hep ilk gebeliğim den beri kendime dediğim tek bir şey var onlar benim bebeklerimse onlara benden iyi kimse bakamaz o yüzden içim çok rahat doğrusuyla yanlışlıyla anneleri benim 😀 artık huni takar gezerim ama gelsin istiyorum o zamanlar 😀
gbyalcin Amigurumistanne bizim de ilk, eşim de öyle diyo bana. Stres yapmaktansa tadını çıkarsana, hem kızımızı da strese sokuyosun diyo ama ne bileyim işte acemilik olunca ondan öyle oldu heralde 😅
Amigurumistanne MelekPotter neden canım 🥺 sakın kendini üzme ama sağlıklı sıhhatli olsun da erken doğsun önemli değil bir sürü tanıdığım var Allah’a şükür hiç bir sıkıntı yok
MelekPotter Amigurumistanne ikiz gebelik oldugu icin erken gelecek sanırım. Sağlıkli olsunlar saglikla gelsinler de inşallah sıkıntısız kuvoze girmeden.. Erken gec cok da farketmez 🤗 sizin ne kadar oldu?