Seross10 Amigurumistanne sizin ne zaman dediler doğumu 🥰 bana birşey demediler daha devlette olucak zaten nasipse
Merve-bebek Amigurumistanne ben de eminim değecek saten de kucağıma aldığım an herşeyi unutacam da şuan çok korkuyorum yine de 🙁
gulsah_2013 Amigurumistanne bana da gün vermedi ama yaklaşık 2-3 hafta erken alınıyor diye biliyorum ilk doğumum acil sezeryan oldu şimdş insalllah planlı ilerleriz 🙂 37 haftada yada 38 haftada alıyorlar genelde
Amigurumistanne gulsah_2013 hayırlısı olsun durabildigi kadar dursun diyorlar gelişimi için onlar zamanını bilir 🙏🏼😄
Cicekkiz1 Amigurumistanne 😊 ey gidi dün gibiydi son 99 diyişim. 🤣 Şafak şuan 11 😍🤲 Hemen geçicek anlamıcaksınız bile