Ebrubuse Merhaba 37 haftalık gebeyim. Normal doğum çok istiyorum nasip olursa henüz çatı muaynesi olmadım haftaya olucam. 36.ci haftamdan beri pilates topunda egzersiz yapıyorum hurma yiyorum squat yapıyorum hareketlide bı insanım. Sizce bunlar açılmada yardımcı oluyor mu gerçekten bı ebe olarak tavsiye ediyor musunuz? Birde merak ettiğim şey doğum anında bebeğin çıkış anı çok mu can yakıcı sizce ve dikiş atılırken her doktor yada ebe uyuşturuyor mu yoksa uyuşturmayan hastanelerde var mıdır kendimiz önceden soylemelimiyiz uyuşturun diye ? Çok soru sordum.hakkinixi helal edin merakımı mazur görün şimdiden teşekkürler 😊