Ebrubuse teşekkür ederim suan kizim 5 yaşında ama sormak istedim fransafa yaşıyorum doktorlar öyle diyir bende inanmıyorum ya çıkarırken onlar kırdı bisey oldu ama sorun olarak bunu gösterdiler. 4cm açılma ile gitmiştim hastaneye sonrasında bekledik acilmam sancim coktu doğuma aldılar suan hamileyim ve korkuyorum normal doğumdan doktorumla konuşup sezaryen istiyorum dicem ama burda da genelde isteğe bağlı yapmıyorlar sanırım acil durumlarda