Sufulele dava açtık canm ama olumsuz sonuç geldi yani bende dedim madem çat dar neden normal doğuma aldınız çat muyanesinde de hersey yolunda demişlerdi. Suan kiizm 5 yaşında çok şükür kolu iyi. Ama yine hamileyim ve korkuyorum normal doğum olur sa yine aynısı olursa diye planlı sezaryen yok burda acil durumlar için var ama korku mu anlatacam diğer ay rndvm var bakalm sezaryen istiyorum diye