Sarac06 cok tesekkur ederim 💖 darisi insallah seninde basina 🙏🏼 Hamile kalirsin bence sonucta hamile kalabiliyorsun en azindan bunu görmüs oldun her ikinizdede problem yokmus sadece dedigim gibi stressden uzak dur stress tum hormonlarimizi alt üst eden birsey. Eminim üzüntüne engel olamiyorsun cünkü bir düsükten sonra insanin psikolojisi cok farkli oluyor, aglamak istediginde agla icinde tutma o anki üzüntünü yaşa ama sonra yine kendine gelip ruhunu dinlendir muzik dinle kitap oku . Allah herseyin en iyisini bilir verende o alamda. Daha güzeli daha hayirlisi gelicektir 💖 Endisenide cok iyi anliyorum malesef kötü bir tecrübemiz oldugu icin böyle hissetmemiz cok normal.Doktorumda endisemi anladigi icin her hafta cagiriyor yani en azindan 3.ayim tamamlanana kadar her hafta gidiyorum ama nasil gidiyorum ne sen sor ne ben söyliyim 😁 her gitmemde kalp krizi gecirecekmisim gibi ve sürekli acaba yasiyormudur diye dusunuyorum 😁 Ama artik öyle düsünmemeye calisiyorum odak noktami farkli yönlere cekiyorum mecbur yoksa bu sekil gitmez 😁