Sarac06 Aynı şeyleri yaşamışız. Ben de 8 haftalıkken kalp atışı durduğu için kürtaj oldum.3 ay korun dedi sonra hemen hamile kaldım şu an 12 haftalık olduk çarşamba doktora gideceğim tabi hala bir şey olmuş mudur diye korku var içimde. Yumurtlama günlerine dikkat et ve kafaya takma. İnş en yakın zamanda olur 🙏