Arkadaşlar selam, doktorunuz işin ehliyse dinlemek gerekiyor ve biyolojik durum kişiden kişiye değişiyor, benim 7 haftalıkken kalp durması sonucu 1 kurtajım ,2 ay sonra hamıle kalarak sağlıklı bır doğumum oldu. 6 sene sonra 2. Bebek için yola çıktığımızda bir dış gebelik geçirdim, 8 ay korundum ve tekrar hemen hamıle kaldım fakat kalp atısı duyamadıgımız için 7. Haftamda 3 gun once kurtaj oldum. 3 ay koruma verdı. Bu tecrubelerı yaşadıktan sonra neden daha once hormon ve genetık testlerımı yaptırmadım dıyorum. Doktorlar 3 ten once gerek duymuyorlar fakat bu stresı yaşayan bızleriz, isteğe bağlı yapılabiliyor. Umarım sağlıkla kavuşuruz evlatlarımıza