Sarac06 kuzum öncelikle
Çok geçmiş olsun rabbim birdaha yaşatmasın 🙏🏻 ağustos 26sında bebeğimin kalp atışını ve normalde 9 hafta olması gerekirken 7,5 haftada kalması nediyle kürtaj olmak zorunda kaldım. Çok acı birşey rabbim hiç kimseye böyle bir acı yaşatmasın kürtajdan sonra sadece 1 hafta ilişkiye girmedik sonra doktorum ilk adet korun dedi sonra korunmayı bırakabilirsiniz dedi bu arada kürtajdan sonra kist oluştu ama çok şükür onuda adetimle attım. Ve bu ay hamile olduğumu öğrendim şuan 4+3 haftalık hamileyim, en başı stres yapmamak çok üzücü bir dönem biliyorum yaşayan bilir çünkü ben her bebek gördüğümde ağlıyordum haftalarca dışarı çıkmadım sürekli bebeğimin ultrason fotoğrafına bakıp ağlıyordum saatlerce krizler geçirdim ama hepsi geçiyor. Herşey imtihan,isyan etmemek gerekiyor. Vardır rabbimin bir bildiği, sağlıklı bebek asla düşmezmiş, yada sağlıklı bebeğin gelişimi geriden gelmezmiş rabbim öyle uygun görmüş. Bizi orda bekleyen meleklerimiz var. Stres olma, herşey olcağına varır.❤️