Deryaiso Babydream sadece öyle yaptıysa çok şanslısınız ben ölüyordum nerdeyse ağızdan aldığımda nabzımı yavaşlattı
Babydream Deryaiso aaa Allah korusun, çok geçmiş olsun kuzum. Dikkat etmek gerekiyor demekki böyle ilaçlara falan
Ayse254 Babydream aynı ilaç hem ağızdan hem fitil olarak alınıyor fitil olan başka ilaç değil yani ☺️
Deryaiso Babydream aynen canım benim doktorum ısrarla fitil olarak kullan dedi bende fitil olarak zorlanıyorum içeyim bari dedim bin pişman oldum
Ayse254 Babydream ben de baştan ağızdan aldım hep baya sersemlik uyku yapıyor hayat kalitesini düşürüyor tamamen ama fitil hem rahat hem daha faydalı doktorunuza danışabilirsiniz 🤗
prensesannesiiiiii Babydream bende öyleyim gün içinde kendimi uyuysklırken bulduğum için artık akşamları ilacı içiyorum daha iyi oluyor 🤭
Babydream prensesannesiiiiii 4+2 canım çok şükür düşük riskim yok ama 1 tane düşüğüm var doktorum tedbir amaçlı verdi
dnzm1 Babydream keseyi gördünğz mü canım beta kaç çıktı dontorun bana da verdi progestan ama fitil olarak kullan dedi
prensesannesiiiiii Babydream aaa daha küçük sağlıkla alırsın kucağına inşallah benimde 25 haftalk erken doğum riskim var
Babydream dnzm1 hayır canım keseyi daha görmedim doktorum cuma çağırdı ama biraz daha geç mi gitsem diyorum bilemedim kararsızım. Beta değerimde bugün 320ydi. Sen kaç haftalıksın bu arada ☺️
dnzm1 Babydream bende persembe gideceğim canım yarın da tekrar beta baktıracagım benğm adetlerşm düzensiz normalde beş altı haftalık olmam gerekiyor ama gec döllenme oldu 30 eylülde yunurtmmıstım 4 bucuk haftalık flnım galiba bende bilmiyorum acıkcası😀
h-12345 Babydream Doktoe bana progeston verdi baştan beri kullanıyorum kese etrafında kanama var geceleri iki tane vajinadan koyuyorum depresyona sokuyor uyku yapıyor doktorum dedi bir kere iğne oldum düşük riski var 13 haftalık gebeyim zor oluyor
Babydream prensesannesiiiiii inşallah kuzum sende sağlıkla vaktinde zmaanında alırsın evladını kucağına 🙏🏻❤️
prensesannesiiiiii Babydream amin Rabbım şu mübarek günün yüzü suyu hürmetine evlatlarımızı bizlere bağışlasın bizimle bekleyen tüm anneler sağlıkla alsın evladını kucağına olmayan ve isteyen herkese nasip etsin Mübarek gecenin hürmetine 🤲🤲🤲❤️