minikdefnemm Babydream yani yan etkisinde yazıyor bende 7. Haftama girdim çarşamba dan beri kullanıyorum ve uyku yapması bence iyi düşük tehlikesinde zaten yatmamız gerekiyor vakit geçmiyor bence vücut için iyi bile geliyodur
Babydream minikdefnemm yatmamız gerekiyordu ben yatamıyorum ya bana daraltı geliyor yat yat 😂 ve düşük tehlikem yok şuanlık gerçi ultasona girmedim de doktorum tedbir amaçlı verdi
minikdefnemm Babydream ayyyy maşallah minicik allah sağlıkla büyütmeyi kucağına almayı nasip etsin. İnsallah çok güzel bi hamilelik geçirirsinnnn 🥰
Filiz1 Babydream aynen yan etkisi yok ve daha etkiliymiş benimde kese etrafında kanama alanı vardı kullanmıştım ama 2-3 defa kanamam oldu cok şükür atlattık bir sorun olmadan insallah sende sorunsuz atlattırsın 🙏🌸
Mizgin_2163 @“Sbahaka”#p18172451bende kullanıyorum. Ağızdan alınca yan etkileri çok oluyor. Fitil olarak kullan yan etkileri azalıyor.
prensesannesiiiiii Babydream amin Rabbım şu mübarek günün yüzü suyu hürmetine evlatlarımızı bizlere bağışlasın bizimle bekleyen tüm anneler sağlıkla alsın evladını kucağına olmayan ve isteyen herkese nasip etsin Mübarek gecenin hürmetine 🤲🤲🤲❤️
izmirlitazeanne Babydream tabi sor ama ağızdan içtiğin ilacı aynı zamanda aynı ilacı yani vajinal olarak kullanabilirsin🥰 sor sen yine de
Babydream minikdefnemm evett minicik teyzesi 🥰 rabbim bütün annelerimizin evlatlarını sağ salim kucağına almayı nasip etsin inşallah🙏🏻
yldrmondn Babydream canım aynı belirtiler bendede var içer içmez uyku yapıyor o yuzden akşam içmeye karar verdim eğer gündüz içersem tansiyonum düşüyor ve bayılıcak gibi oluyorum.Kaç mg kullanıyorsun?
Babydream yldrmondn bende canım yine öyle olursa fitile geçicem, 200 mg verdi doktorum çok mu fazla ki