Sevgili şubat annelerim, benim bebeğim gece gündüz pek hareketli değil sabah 5-6 arasında düzenli hissediyorum sadece. Hep endişe ediyorum doktora da gittiğimde söylüyorum olabilir diyor. Ama günlük hareket sayın deniliyor ,2 saat boyunca hissetmediğin zaman sorun olur deniliyor böyle yapacak olursam ben sürekli acile gitmeliyim 🤔 var mı benim gibi olan ??