onhaziran _ipekkkkk ben 31 haftalık olcam benim bile doğum trihi 11 Şubat gözüküyor seninki nasl 5 Şubat 🤷🏻
aysenurkp 31+2 olduk 7 şubat görünüyor tarihimiz🙏 Ama niye bilmiyorum sanki cocuuugum bana çekmiş ve erken gelecekmiş gibi bir his var içimde👶 (35+6 da dogmusum)
annembabam aysenurkp aaa birebir aynıymışız 🥲 benim de kızım tam vaktini doldurmayacak gibi hissediyorum ben de , nitekim ben de erken doğumum . Bakalım sağlıkla olsun da 🧿
annembabam Hira02 ben de burdayım 31+2 den selamlarrr anneler 🌹🙏🏻Ocak sonu Şubat başı ne isterse kızcemmm artık
Serpilikra 30+3 subat annesi olucam inşallah ama kızlar benim minnak kizim Bi kaç gündür nazlı sanki hareketleri azaldı sizde var mı böyle bir durum
defneninannesi91 Serpilikra bazen çok hareketli bazen az günden güne değişiyor,ben genelde yopun olarak akşamları tv izlerken rahat duyuyorum yada gece uyurken,malum gündüz bizim gareketlerinizden dolayı bebiş sallanıp uyuyormuş
Piraye2021 Serpilikra 30+4 bugün. Dün acile gittim hareketleri az hissediyorum diye bir sıkıntı gözükmüyor dedi dr. 4 saat hiç hissetmezsen öyle gel , damar atar gibi hissetsen bile sıkıntı yok 24 saatte 10 hareket yeterli dedi ☺️
defneninannesi91 Piraye2021 yaa ne hüzel denk gelir ama bebişe bağlı tabi 😌 şubat sizin ayınız o zmn ☺️
Serpilikra defneninannesi91 evet haklısınız gunun %70 uyuyarak gecirirlermis bu dönemde ama yinede endişeleniyorum hareket etmeyince
Serpilikra Piraye2021 Yaa çok teşekkür ederim sağlıkla alalım inşallah kucağımıza bu haftalarda olabiliyor demekki 😊
34_pamukkizim Piraye2021 evet öyle oluyor😊ayaktayken ve ya iş yaparken uyuyorlar galiba dinlenmeye geçince hareketleniyorlar😊🤲🏻