Bssrrr 29+4 bizim doğum yaklaşık olarak 12 şubata falan denk geliyor sizlerle aramızda 2 ay var hemen hemen ama sizde subatsiniz 😅 nasıl oluyor bu iş 😋
Bktece _ipekkkkk ben 29+5 haftaligim doğum kismetse 17 Şubat gözüküyor sizin nasil 5 Şubat kaf karıştı 🤣
_ipekkkkk Bktece Allah Allah erkenden gele koyar bu çocuk ozaman 😊🙄 Nebilim doktor öyle dedi 🤷♀️ Şuan 31+3 cüz
Bssrrr Bktece ultrason da 1 hafta ileri bizimki 😅 ama buradaki hesaplara göre bizim şuan doğurmuş olmamız gerekiyor 🤭
Canselyaren _ipekkkkk Yani bn 25 haftaliğim Martin sonuna geliyor siz nasıl Şubat’ta doguruyonuz kız😃
Bktece _ipekkkkk tamam o zaman cok normal doktorun dediği tarih bende eski gönderiniz gozukmus yeni diye o yüzden ben şaşırdığım için yazmıştım 🤭🙏🏼
Bktece cyln_hnm bende 17 saat önce gozukuyodu yorum yapma suresi bi ay degil ondan şaşırmıştım bende 🤭
_ipekkkkk Canselyaren Ayyy bir birsem nasıl öyle oldu doktor hesapladı 5 Şubat dedi tahmini tabi 🤷♀️🙄 Ben hesapladım doğum tarihi hesaplama diye yazdım oda 5 Şubat diyo 🤷♀️ anlamış değilim https://resimyukle.io/r/9Tb9XTOFB9 Bak hesapladım öyle diyor en altta yazıyor