Busra2013 Hira02 bende salı gunu 20 olcm suan 19+5😂❤️Sız bebegı hıssedıomusunuz ve göbüşünüz buyudumu
Fulyaaa1 Busra2013 19 haftalıklar şubata mı denk geliyor :) Mart diye biliyorum sanki bende adete göre 19 m da
Hira02 Busra2013 evet hissediyorum ve günden güne büyüyoruz hareketlerini 16 haftadan beri hissediyorum peki siz
_ipekkkkk Hira02 24+4 5 Şubat doğum tarihi dedi doktor Tahmini tabi nezaman gelecek orası ayrı mesele 🤷♀️😊
Bktece _ipekkkkk ben 29+5 haftaligim doğum kismetse 17 Şubat gözüküyor sizin nasil 5 Şubat kaf karıştı 🤣
onhaziran _ipekkkkk ben 31 haftalık olcam benim bile doğum trihi 11 Şubat gözüküyor seninki nasl 5 Şubat 🤷🏻
Busra2013 Hira02 benım gobusum azda olsa cıkmıs😂hareketlerı 19+3 de hıssetmeye basladım suan 20+5 cok hafıf ve gunde 2.3 defs korkuom acaba neden bole bazen acaba bebekmı dedıgım bıle oluo