Ben birkac gün önce ikinci dozumu yaptırdım 32.haftadayim birinci dozuda bir ay önce yaptırmıştım,birinci dozda biraz karın ağrısı ishal kol ağrısı oldu parol yuttum,ikincide sadece kol ağrısı ve çok hafif baş ağrısı yaptı.oyle çok korkunç bir yan etki yapmadı Allahın izniyle.