Bende 25. Haftadayım yeni oldum ilk dozumu ama o gün aşı olduğumu bile unuttum o kadar ki bi etki görmedim. Geçen haftalarda tetanoz olmuştum o bir hafta süründürdü beni bu da öyle olur diye korktum ama hiç bi sorun yaşamadım. Sağlıcakla gelsin bebeklerimiz 🥰