Kızlllaar bende 2 doz aşımıda oldum hamileyken ilkinde hiç sorun olmamışken 2. Dozda kol ağrısı, ateş halsizlik gibi yan etkilerini yaşadım . Şuan korona geçiriyorum semptomlarımın 3. Günü ilk gün dehşet bir ağrı yaşadım sonraki gün şükürler olsun ağırlarım geçti sadede öksürük ve burun tıkanıklığım kaldı ❤️ Eşimle dip dibe olmamıza rağmen hiç birşeyi yok şükürler olsun , demem o ki aşı olun virüs olsa bile bir hafta çekeceğiniz ağrıyı 1 günde geçiriyorsunuz . Ayrıca bebek için de oldukça iyi olduğunu söylüyorlar