Feyzaveannesi Eylul2797_ Aaaa ne güzel 😂😊 hisstrmdiniz mi daha ? Eğer gün içinde çok aktifseniz normal bende kızımın peşinde kosştrmaktan hissedemiyorum. Ne zaman ki ayağımı uzatıp dinleniyorum o sırada vuruyor minik minik 😊
Eylul2797_ Feyzaveannesi yaa aslında önce hisseder gibi oluyorum simdi dediginiz gibi cok yogunum 2 cocugum var kostırmaktan akla gelmiyor bile ama arada tek tük hissediyorum cabucak tekmeler atsın istiyorum sürekli yasıyomu bisey mi oldu diye düsünmek ten kendimi alıkoyamıyorum
Mercimekismom Bizde 15 Mart tahmini babasıyla aynı gün olur öyle olursa🙈 25 inde kontrolümüz var 🙏🏻 Ve hâla cinsiyeti öğrenmedik 😅 arada bir tekme hissediyorum ama tekmelemediğindede korkuyorum böyle olan var mı🙈☺️
Feyzaveannesi Eylul2797_ Ahhh sorma özellikle şu lanet ateşten sonra çok korktum. Ne zamanki az Biraz oynadı iyi bari en azından iyi dedi. Tecrübeli olmamıza rağmen hala korkuları atamıyoruz 😊 evlat işte ❤️🧿
Eylul2797_ Feyzaveannesi önce hic böyle kaygılarım yoktu bu hamileligimden önce ki bebegimi kaybettim hemen yine hamile kaldım cok sükür rabbim nasip etti hep diyorum buda öyle olursa falan filan oynasa Bi nebze rahatlıcam
Mercimekismom Birde bebek için alışveriş e başladınızmı kızlar nelerden başlamalıyız 🥰 aramızda tecrübeli anneler yardımcı olabilir mi🥰🙏🏻
adsmom Mercimekismom benim ilk hamileliğim ama etrafımdaki annelerden öğrenerek reflü yatağı, sallanan ana kucağı ve gümüş kapak gibi ihtiyaçları aldım. İndirimde gördükçe alıyorum :)
Feyzaveannesi gltm Yaaa başka bir arkadaşla da aynıyız 😊 kız kaybetmeyelim birbirimizi aynı günleriz bidee 😊
Feyzaveannesi Eylul2797_ Benimde iki düşüğüm var kuzum ya. Allah sağlıkla sıhhatle kucağımıza almayı nasip etsin inşallah ❤️😊
Selime28 Eylul2797_ benimde ilk hamileligimde 2 doz olmuştum bu haftanın başında tekrar aşı için cagirdilar
Ayseks Serekal ilk gebelik normal mi o zaman baya endişeliyim bu konuda:( karnımın bitişinde ve Rahime doğru sertlik olunca
Selime28 Eylul2797_ valla kac doz diye sormak oan aklima gelmedi malesef ilk hamileligim 2 sene oldu aslinda cok gecmedi vurmazlar diye düşündüm ama vurdular
AlpAslanbabysmom Serekal şubat sonu mart başı benim ki üstüme alınabilir bence 😂 oğlumda bende iyiyiiiz çok şükür perşembe günü detaylı var 🙈