Ben dee Mart annelerindenim minik bir kız bekliyoruz hayırlısıyla Rabbim hepimize sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin 😍♥️ Ben 2 gün önce hareket hisseder gibi oldum da olmadım da hala bir tık yok gibi 18+2 olduk var mı benim gibi daha hissetmemiş olanlar?? İlk gebeliğim bir de telaş da alıyor bazen hala bir hareket hissedemedim diye🥺🥺🥺