Feyzaveannesi Serekal İyiyiz çok şükür arada oynuyor karnımda çok tatlı çook 🧿😊 elim karnımda geziyorum 😊🧿
Aley01 Çok şükür iyi ilerliyoruz , ama hâlen tekme hissetmedim 🙈 19 olacağız yarın ama hâlen bir tık Yok bekliyoruz bakalım 🙈🙈😍
Gmzeucr Bende mart annesi olcam 18+1 haftalığız oğluşumla ya sizlerde nefes nefese kalıyomusunuz yani evde dolaşırken bile sanki nefesimi topyamıyorum onun dışında bir sorunum yok çok şükür 😍
Eylul2797_ donmezzderya bilmiyorum olmasam Bi sıkıntı olurmu herseyden kıl kapıyorum bebege bisey olurmı falan diye
Eylul2797_ adsmom bende arada biseyler hissediyorum ama bebek mi degilmi karar veremiyorum cok az hissediyorum 2 günde Bi ama sertleşme ve kemik batması gibi oluyo oda bebek mi bilmiyorum
donmezzderya Eylul2797_ onu gittiğiniz doktorunuza bir sorum ben sağlık ocağına gittim ilac yazdırmaya tetenoz aşılarım vardı hamile kalmadan önceden korona girdi araya kaldı oradaki ebe de yapalımmı dedi bende yapalım dedim hamileyken de vuruluyormuş ama ben doktoruma sorma fırsatı bulamadım sen bir sor doktoruna mesaj at yada ara gidemesen bile öyle yaptır
Feyzaveannesi Eylul2797_ Aaaa ne güzel 😂😊 hisstrmdiniz mi daha ? Eğer gün içinde çok aktifseniz normal bende kızımın peşinde kosştrmaktan hissedemiyorum. Ne zaman ki ayağımı uzatıp dinleniyorum o sırada vuruyor minik minik 😊