Ahsen34 Sizi çok iyi anlıyorum.Benimde başıma gelmişti aynısı maalesef sonlanmıştı.Üzüldüm,üzüldüm .Sonra Allah ömür vermemiş vardır bir hayır ,Allah en iyisini bilir deyip sabır ettim.Sizde Allah en hayırlısını kararlamıştır zaten deyip sabırla bekleyin 🙏