Filee B18k merhaba benimde 5 Eylül bende 12 ekimde gittim sizden iki gün önce 3.9mm dedi kese göründü sadece bebek yoktu siz görebildiniz mi bebeği
Naazli Lkmelms gittim canım. Kalp atışını gördük ama duyamadık. 2 hafta sonra tekrar kontrolümüz var o zaman duyarız inşallah. Sen gittin mi duydun mu kalp atışını 😊
canimbeybimmm Merhabalar. Herkese hayırlı olsun güzel gebeler❤️ Benim de 12 Eylül sat. Geçen salı doktora gittik keseyi gördük. Önümüzde ki cuma da kalp atışını dinlemeye gideceğiz. Allah herkese sağlıklı bir süreç nasip etsin 🙏🏻
Mom027262 canimbeybimmm Maşallah benimde 12 Eylül benimde 2 hafta sonra ilk detaylı kontrolüm olacak.Maşallah hızlı görünmüş.Adet döngünüz kaç gündü sizin?
elfffffslu Folik asit olarak hangi ilacı kullanıyorsunuz bende 7+0 ım folidoce tablet kullanıyorm daha doktora gitmedim hiç çarşamba günü gideceğim
Buse27 Zeynep0607 benimde 23 Ağustos en son adet tarihim üzülmeyin bazı doktorlar bilmeye biliyor banada ben bebek kese göremiyorum Allah Allah diyo😅😅 detaylı USG ye gönderdi aa bebek ve kalp atışı varmış diyo 😅
Zeynep0607 Buse27 Umarım öyledir busecim korkudan dünden beri yattığım yerden kalkamıyorum çarşamba başka doktora gideceğim inşallah senin dediğin gibi olur ❤️
Pervins Mom027262 benimde son adet tarihim 31 ağustos 12 ekimde gittim 112 çıktı beta değerim 15 ekimde 530du ama ultrasonda birşey yoktu yani sizce sonuç normal mi lütfen yorumumu görenler bana dua edebilir mi
Lkmelms Naazli yok canım biz çarşamba günü kesemizi gördük anca. 30unda gidicez bakalım inşallah bebiş içindedir kalp atışını da duyarız…