Nurrr- Polenpolen52 maşallah bizde Pazartesi duyamadık önümüzdeki Pazartesi gidicez duyarız inşallah ☺️
Tazeanne0134 Mom027262 son adetimin başladığı gün 20 ağustos şuan 7+6 haftalık hamileyim baya zorlanıyorum bi bugün çok iyiydim dune kadar bulantı kusma fenaydı 2.gebeliğim 21 aylık bi oğlum var bu şekilde
Naazli Pervins merhaba canım. Bizim ultrasona göre 6+3 günlük bebiş. Son adet tarihiyle 1 gün oynuyo arasında. Çarşamba günü kan vermiştim. Beta 12484 çıktı 🥰
Iambet Dml_mom iyiyim şimdilik ara ara bulantılar var. Siz nasılsınız? Evet gittik doktora kalp atışını duyduk çok şükür 🙏🏻
Dml_mom Iambet benim de genel olarak oyle bulantilar oluyor biz de gittik doktora duyduk kalp sesini insallah devamida gelir saglikla kavusuruz bebeklerimize 🙏🏼😇