Ays-e-gul 27 ağustos:) sata göre 7 haftalık olduk geçen çarşamba keseyi gördük 5+2 denildi 2 hafta sonra kalp atışı için cagrildim, hepimiz sağ saglim kucagimiza almayı nasip etsinnn Rabbim ❤❤❤💫
Iambet Dml_mom iyiyim şimdilik ara ara bulantılar var. Siz nasılsınız? Evet gittik doktora kalp atışını duyduk çok şükür 🙏🏻
Zeynep0607 Son adet tarihim 23 Ağustos 2 gündür kahverengi kanamam vardı bugün doktora gittim doktor kesemin küçük olduğunu bu durumda düşük yapacağımı söyledi ve beni inanılmaz korkuttu cümle aynen şöyle ‘Meslek hayatımda ilk defa böyle birşey gördüm keseyle bebek aynı boyda!Aaa inanamıyorum kalp atışları da var ne tuhaf 🙄 size bebeğin ultrason fotoğrafını yüklüyorum https://www.hizliresim.com/8kc9aaq
Buse27 Zeynep0607 benimde 23 Ağustos en son adet tarihim üzülmeyin bazı doktorlar bilmeye biliyor banada ben bebek kese göremiyorum Allah Allah diyo😅😅 detaylı USG ye gönderdi aa bebek ve kalp atışı varmış diyo 😅
Muhammedimm Mom027262 2 Eylül , eylülde hamile kalanlar çoğunlukla erkek bebektir deniliyor ne kadar doğru acaba
Polenpolen52 Nurrr- evett , dun ❤️🤗 duymadık ama ısı vermek ıstemedıgını soyledı, vıdeo ıle ızlettı gorduk nasıl attıgını pır pırdı❤️🤗 masallah
Nurrr- Polenpolen52 maşallah bizde Pazartesi duyamadık önümüzdeki Pazartesi gidicez duyarız inşallah ☺️