Kbr-1 Mom027262 Benim şuanda 9+2 deyim kasık ağrılarım çok fazla ve aşırı mide bulantım var kokular çok etkiliyor hiç koku almak istemiyorum
Mom027262 Fatma1hiranur Hayırlı olsun🥳🐣🤰🏻benimde 12 Eylül.Hoşgeldiniz. Tecrübelerinizi paylaşabilirseniz seviniriz 🙏
Kbr-1 Benimde ilk temmuzda bi adetimle beraberimde bi düşüğüm oldu ama sonra arkasından gebe kaldım doktora gitmek gerekir yinede bence dış gebelik olup size zarar vermesin erken teşhis her zaman iyidir
Pervins Naazli merhaba benimde son regl tarihim 31 ağustos sizin kaç haftalık acaba bide beta değeriniz ne çıktı baktırdınız mı
Fatma1hiranur Mom027262 düşük riskim var cnm sabah akşam fitil kullanıyorum oksapar 6000lik kullanıyorum 2 tane vitamin hapı içiyorum bu gebeliğimle ilgi tecrübem zorlu geçeceği 😂
cglsptc benimde 20 ağustos 🙋🏻♀️🌸 8+1im şuan😌 4+3te keseyi 6+2de kalp atışını dinledim darısı başınıza inşallah kızlar 😊
Gizem-Erdem2021 cglsptc merhaba benimde 6+2 dun kalp atisini dinledik. Surekli bi mide bulantim yok ancak hafif hafif gelen bulantilar basladi. Sizde nasil?
Klcaysgl Benim de 27 ağustos son adetim folik asit kullaniyorum 2 aydir arada kasik ağrilarim oluyo çarşamba günü kalp dinlemeye gidicez inş 🤗
Mom027262 Fatma1hiranur İnşallah güzel sonuçlanır.Bende 0.4 lül oksapar iğne+Coraspin kullanıyorum her gün sabredeceğiz 🙃
Naazli Pervins merhaba canım. Bizim ultrasona göre 6+3 günlük bebiş. Son adet tarihiyle 1 gün oynuyo arasında. Çarşamba günü kan vermiştim. Beta 12484 çıktı 🥰