Mom027262 sevgitekes Haftalarımız yakın burdan tecrübelerimizi paylaşalım istedim ☺️ Siz kese ve kalp atışı gördünüz mü? Hayırlı olsun 🥳
sevgitekes Mom027262 maalesef gidemedim kendim istemedim yani iyice kalp atışı olsun diye iki kere hamilelik geçirdim ilki boş gebelik olunca beklemek istedim çarşamba günü gidiyorum 7+3 te
Mom027262 sevgitekes Benim daha önce bir mecburi kürtajım olduğu için ben gittim.Kesem nokta kadardı daha☺️İlaç tedavisi başlanacaktı o yüzden hemen gittim.2 hafta sonra asıl kontrolüm ❣️
zekendir sevgitekes ben de öyle yaptım 7+1 de gittim kalp atışlarını gördüm sizde güzel haberi alırsınız inşallah
Babydream Mom027262 ikinci gebeliğim ilkinde kürtaj olmak zorunda kaldım. Perşembe günü beta ya bakıldı 47ydi pazartesi tekrardan kan vericem inşallah yükselmiştir🙏🏻☺️
Kbr-1 Mom027262 Benim şuanda 9+2 deyim kasık ağrılarım çok fazla ve aşırı mide bulantım var kokular çok etkiliyor hiç koku almak istemiyorum