Kusciviltisi Miniminakliya ayy benimki de kız ama ne gelen var ne giden 😂😂 40 ı bulurmuş ilk gebelikler
Miniminakliya Kusciviltisi 😂 öyle deme kiz umutlarimi tüketme 🥲 Şaka bi yana saglikla hayirla gelsinlerde 😌 beklicez sabr napalim😍
Ulkukapusizoglu Çatım sınırdaymış bende çatı muayenesini baya bir hissettim yani demek ki kişiden kişiye değişiyor ☺️ Benim 37. Hafta bebiş iyice kafayı aşağı vermiş inleye başlamış en geç 39da doğmalı 3500kgmı geçmemeli ki normal doğum yapabilelim dedi sanırım çatı darlığı ile alakalı bakalım artık umarım haftaya kendi gelir 🙏🏻
Kusciviltisi Ulkukapusizoglu bana kilo ile ilgili bi sınırlama koymadı doğuma kadar 3600 olur dedi hatta belki de doktordan doktora da değişiyordur
Orange Ben de bugün 38+2 de çatı muayenemi oldum. Normal doğum için müsait dedi doktorum ama hissettim ben 🙄Gününü bekler belki de geçirebilir, su azalması vs. yok dedi. Yaklaşık 3250 falan kilosu.Sizlerde nasıl kilolar?
Angela 37+2 haftada bir kontrol. Pazartesi sezeryan günümüzü alacağız nasipse büyük ihtimal hafta içi gibi bakalim 😇
UralYlmz Kusciviltisi bana 36da bakiyim hazirsan dedi hazir değilim şu an dedim haftaya gel bakalım o halde dedi 37de bakti ilk
Egemenim64 Kusciviltisi Biz 36+4 deyiz dün çatı muayenesi olduk 4 cm açıklığımız var her an gelebilir prensesim 😍🥰😍🥰
Egemenim64 Miniminakliya Biraz fizyolojik canım bence hurma falan yemedim hiç sevmem çünkü sadece hareket ettim bol bol 3 yaşında oğlum var oda aynen böyle oldu çatı muaynesi oldum 4 cm açılmam vardı 2 gün sonra 2 saatte doğdu bebeğim doktorum rahmin doğuma çok müsait sakın arabada evde doğurma sancın başlar başlamaz gel dedi 🥰