Kusciviltisi Kontrole ne sıklıkla gidiyorsunuz bebişler ne durumda kiloları nasıl, biz bugun çatı muayenemizi olduk hissetmedim bile burada o kadar korkmuştum ki hiçte öyle bisey yokmuş🥰
fenci_anne Kusciviltisi canım 36+5 hafta benim . Çatı muayenesi ne zaman yapıyorlar 38 de doğum olacak benim , her hafta gidiyorum kontrole
Miniminakliya Kusciviltisi 38 den selam doğsun istiyorum artik 🤫 hareket kisitligi, nefes darligi, yalanci sancilar ki ilk cocuk oldugu icin dogum sancisi nasil hic bilmiyorum😔 bende gecen oldum aciklik muaynesi hic acimadi hissetmedim. 2 haftada bir gidiyorum☺️🌸
Escembir Kusciviltisi en son perşembe günü gittim. 37+6 su an. Nasipse pzt günü mecburi planlı sezeryan olucam ama korkmuyor değilim hani 🙈
ttba fenci_anne sezeryan olacaksınız sanırım o yüzden çatı muayenesine gerek yok. Benim doktorum 38. Haftada yaptı.
Melikee7 fenci_anne ilk çatı muayenemi 38+3 te oldum.Doğurmazsam 2. Muayene 39da olacak pazartesi günü :)
Kusciviltisi Miniminakliya oysa ki bizi burda ne kadar korkutmuşlar hiçte korkulacak bisey yokmuş 🙈 bende 38 den sonra doğsun istiyorum ama doktorum hic boşuna bekleme 40a kadar bekler ilk bebekler dedi benimde ilk
fenci_anne ttba sezaryen değil canım , doktor normal diyor , şeker hastasıyım o yüzden erken olacak doğum ama 38 de normal doğum olur mu bilmiyorum
ttba fenci_anne geçmiş olsun, saplıkla kavuşun bebişinize. Doğum esnasında da bakabiliyorlarmış çatıya illa öncesinde bakmaya gerek yokmuş. Ama benimki 38de baktı :)
Ed_da fenci_anne merhaba benimde gebelik şekeri çıktı bana da ilk başta normal dedi sancı olursa olmazsa suni sancı dedi sonra açılma felan olmazsa Sezeryan dedi korkuyorum ama :(
Kusciviltisi yenibiranne223 benim bi ara çok sancım vardı sanıyordum ki yalancı sancı meğer tuvalete çıkamıyordum ondanmış😂 bendede hic tık yok valla
Miniminakliya Kusciviltisi Ay korkum uzatmalara gitmesi gün aşımı olmasin litfen 😂 kiz bu arada benimki 🤗🎀🎈erken gelir derler 🤪 insallah oyle olur
Kusciviltisi Miniminakliya ayy benimki de kız ama ne gelen var ne giden 😂😂 40 ı bulurmuş ilk gebelikler
mucizebebek03 Kusciviltisi 39+3 haftada bir gidiyroum ama biraz uzattım bu sefer doğurmam gereken güne aldım randevu nstlerde şancı çıkmıyor şimdilik top gibi yuvarlanmaktan başka bi şeyimiz yok😃😂 bakalım canı ne zaman isterse ekim bebişleri çok mu nazlı çıktı nee😁😁3 gün sonra doğuramıyorum postu açacam belki uğurlu gelir😂😂
Nzlozkn 38 haftalığım hiçbir belirtim yok tansiyondan dolayı hastanede yatıyorum 3 defa çatı yaptı ne sancı var ne bişi gelmiyor sezaryenlik bir durum da yok bekliyoruz gelmesini taburcu olacagız hala gelmiyor
UralYlmz Kusciviltisi 37de ilk çatı muayenemi oldum şuan 39+2yiz geçen hafta 38+4te 3600du haftada bir çağırıyor doktorum sancı sizi yok açılma yok pazartesi yine gidicem bakalım inşallah açılmıştır 😄
ylzsa Kusciviltisi benim catım dar oldugu için baya hissetttim ve sezeryan günü aldık haftaya inşallah