ZZeynepP1903 canım endişe etme hiç benimde detaylıda çıktı 20. Haftamda kısalık da 16 mm di ayrıca 8mm açılma vardı aynı gün acil serklaja alındım 10 dk sürdü işlem ve işlemden sonra yarım saat sürmedi evine gidebilirsin dediler yürüyerek arabaya bindim yani aynı gün çok ağrım oldu kanama oldu bi kaç gün. Sürekli yatarak geçiriyorum fazla zorlamıyorum kendimi dikkat edersen hiç bişey olmaz . Doktorumda dikişlerin açılmasının imkanı yok dedi bak . Hatta rahim ağzını bile ölçmüyor dikiş attık artık gerek yok diyor o dikişe güven canm allahtan farkedilmiş .. şuanda 27. Haftalığım