Baharozdemir bende iki düşük yaptım . 2.düşükte 16+6 haftalıktım sancım vardı öyle fark edildi.geç kalındı diye dikiş atsakta tutmaz dediler. Daha erken haftalarda serkilaj yapıcaklar bir sonraki gebelikte.ama şeyden korkuyorumserkilaj olupda ya tutmazsa..sende nye serkilaj tutmamıştı,geçmi yapmışlardı