Sabahtan beri hastanedeyim moralim sıfır. Ekimin 2 sinde 28 mm olan rahim uzunlugum doktorumun bugün kontrol etmesiyle 10 mm cıktı ve hemen peronatolojıye yönlendirdi. Orayada bakıldım yine aynı 13 mm çıktı. Dikiş atılmasının daha iyi olacagını ve bizim için bir haftanın bile önemli oldugunu söyledi. Korkuyorum ama hersey Allahtan elden birşey gelmiyor. Suan 24+0 günlüğüm bebek 637 gram 31 santim boyunda çıktı. Doktor gayet güzel dedi ama bilemedim 🤦🏻♀️ Dua edin kızlar, ameliyathane kapısı görmeyen ben neler yasıyoruz insallah buda geçeçek.