Nurylcndag Her devlet için aynı şeyleri söyleyemem kesinlikle çok iyi araştır, benim gittiğim devlet hastanesinde doğum yapan herkes memnun. Gebe okulu var mesela, gittiğin hastane de oraya katılabilirsin. Hem doğumhaneyi görüp oradakilerle tanışma imkanın da olur daha rahat hissedersin kendini. Devlet hastanelerinde doğum yapan ve memnun kalan birçok insan var, iyilere denk gelelim inşallah 😊 Biraz da bize bağlı diye düşünüyorum sanki ☺️ Kapıda eşim olucak, yanıma gelsin girsin diye bi derdim yok eğer ben kimseye ters davranmazsam kim bana neden davransın ki diye düşünüyorum, bu yüzden devlet hastaneleri bana o kadar soğuk gelmiyor artık. Sen sadece gitmek istediğin hastaneyi iyi araştır, emin ol devlet hastaneleri artık çok üst düzeyde arada çürükler olsa da 😝 Özelde hemşire arkadaşlarım var kesinlikle devlete git diyorlar mesela, özel hastanede günde 5 doğum oluyorsa devlet hastanesinde çok daha fazla ve doktorların daha tecrübeli olduğunu düşünüyorum 😇