Gizem51 işte vana o fırsatı vermiyo canım,bir kere sağlık ocağında yaptırdım da teste bakmadı bile kendi tekrar yaptırdı,bir çatlak kremini bile eczanede yok diyerek kendi hastanelerinden aldırdı sanki dünyada sadece o çatlak kremi var,hastaneye döktüğüm para yüzünden depresyona girdim artık,biriktirmeyi bırak daha bizi zora sokuyo,devlette de sadece doğum konusunda korkuyorum yoksa beklemem giderim,doğum olayları nasıl oluyo ilgi alaka ameliyat olayı ortamı felan korkuyorum hep,burda doğum ücreti 2500 felan istiyolar o parayla da bebeğimin bütün ihtiyaçlarını alırım ben