annesi_ esmanurky benimde 5 gün vardı çıkmıştı canım yani 4 haftalık hemen hemen çok yeniydi yani doktora git betana baksın
Natcan esmanurky ya normal de bu kadar erken çıkması garip demek ki erken döllenmiş ben adete 3 gün kala erken gebelik testi yapmıştım böyle silik çıkmıştı ama normal testte böyle çıkması şaşırttı gözün Aydın testte göre hamilesin bence yarın bi kan ver
Beybisininannesi Natcan normal kaset testle 7gün öncesi tespit ettim. Yumurtalama sonrasi 9. Gün döllendiyse gözüküyor 😋😋
Merveonay esmanurky bence var canım 😀 bir kaç gün bekle ve sabah ilk tuvaletinde yap testi hadi hayırlısı olsun 🥰
Yamacin-Annesi esmanurky hafif bi silik çizgi var bence kan ver kesinleştir inşallah güzel sonuçlar alırsın acilden verin kani 1 2 saate çıkıyor öyle Benimde silik çıkmıştı kan vermiştim beta 135 ti şuan 24 haftalık olucaz🥰
esmanurky Yamacin-Annesi insaşlah canım ya adetime 4 gün var daha o yüzden de net çıkmadı emin olamadım canım
M-huzeyfe Kesin hamilesin canım benimde adetime 1 hafta kala yaptım yok dencek kadar az beliriyodu ikinci çizgi. Sonuç hamileym bende seninde gözün aydın canım 💋
esmanurky M-huzeyfe Allah razı olsun canım sabah tekrar deneyeceğim 2 senedir bugünü bekliyordum 😔😔😔😔