esmanurky Kızlar adetime 4 gün var test yaptım meraktan duramadım bakabilir misiniz gebelik var mı ? 😔
Kbrakrc esmanurky sabah ilk idrarla yapın benim de böyle çıkmıştı ya da kan verin içiniz rahat etsin 😇
Metehanmoom esmanurky yarın tekrer dene sabah ilk idrarda hayali birşey var ama test bozuk da olabilir
annesi_ esmanurky Var canım çok yeni henüz hayırlısı olsun Allah sağ sağlim kucağına almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻
esmanurky Kbrakrc ayy valla eminde olamadım sabaha kadar uyuyamam artık insallah sabah tekrar yaparım
annesi_ esmanurky benimde 5 gün vardı çıkmıştı canım yani 4 haftalık hemen hemen çok yeniydi yani doktora git betana baksın
My_mom esmanurky inşallah canım rabbim gönlüne göre versin benim 4 gün varken böyle silikti kan testi verdim orda bile çok düşük çıkmıştı 32 di sonra 2 günde 1 yükseldi değer