esmanurky Yamacin-Annesi insaşlah canım ya adetime 4 gün var daha o yüzden de net çıkmadı emin olamadım canım
MelisaMila esmanurky Ben gördüm yani 4 gün varmış daha var gibi duruyor. Regl günü tekrar yaparsın aynı marka kullan koyulaşma olursa hemen kan testine 😍
Gzmpyrz esmanurky Erken gebelik testinde adetime 4 gün kala yaptım hafif çizgi vardı adet günü normal testlerden yaptım çift çizgi tam belliydi bence var 😘
Zuhranas esmanurky benimde böyle çıkmıştı sonra belli bi saat geçince iyice kızarmıştı. Şimdi 33 haftalık oldum hayırlı olsun canım
esmanurky M-huzeyfe Allah razı olsun canım sabah tekrar deneyeceğim 2 senedir bugünü bekliyordum 😔😔😔😔
iki_tospik_annesii esmanurky İnşallah cnm 🙏 Rabbim gönlüne göre versin inşallah 🙏♥️ Şuan kan versen çıkar zaten benim ilk oglumda 10 gün wardı adetime kan verdim 64 çıkmıştı
bukusum esmanurky gozun aydin canim. Rabbim saglikla kucaginiza almayi nasip etsin. Bende gecen hafta ogrendim 5 haftalikim 🐣
esmanurky Zuhranas amin canım insallah eşim tek çocuk evlatlık verilmiş teyzesine görünce ağladım 😔😔😔 insaşlah vardır