Sesame21 Biri 10 cm olmak üzere 5 tane miyomum var. 1.5 aydır yatıyorum. 🤦🏽♀️ Tuvalet dışı kalkmıyorum.
neslican0644 MelekPotter son 1 haftadır kasıklarım çok ağrıyordu yürüyemiyordum sürekli batma vardı ve bebek baskı uyguluyordu rahime
Shewolf Prenses-annesi9 bilmiyorum ki yaptırmak iyi mi kötü mü bende keşke yapmasaydım dedim ama sizde yaptırmamışsınız belki o zamandan vardı
gldn065807 Prenses-annesi9 ben o ikili testi ilk gebeliğimde yaptırdım benim yüksek riskli çıktı bebeği alalim dediler hemen ben karşı çıkınca aminoswntez dediler onuda istemediğimi belirttim ve o hamilelik bana zehir oldu nasıl alisabilirki insan tabiki Rabbımin verimi kimse karşı gelemez ki ben duyu duymaz rabbim den gelene kabulüm dedim çok şükür oğlum şuan 10 yaşında ve hiç bir sıkıntısı yok çok şükür
Shewolf gldn065807 ayy darısı bu durumda olan herkesin başına inşallah 🥺 kaç çıkmıştı sizin hatırlıyor musunuz 🙏
Prenses-annesi9 gldn065807 güzel şeyler duymaya ohtiyacı oluyor insanın yaptrmak ve rahatlamak istiyorm Rabbim hayırlısını versin inşallah
gldn065807 Ha soylede bisey var herkezin kendi kararı ben kimseyi etkilemek için değil başımdan geçeni söyledim şuan 16 haftamdayim bunda yapılmadı sadece ense kalinligi ve burun kemiğine bakıldı sorun yoktu 😊
Shewolf gldn065807 bende burun kemiği gayet iyi ama ense kalınlığı var ve kan testine bakılmadı bende kan testi vereyim her ihtimale karşı dedim 🙏
gldn065807 Shewolf hiç hatirlamuyorum canım 10 sene geçmiş zaten o anın sokuyla ne dediklerini bile anlamuyo sun
gldn065807 Prenses-annesi9 inşallah güzel şeyler duyar rahatlarsın rabbim sağlıkla kavuştursun bebisleri bizlere
gldn065807 Shewolf tabiki için öyle rahat edecekse ver rabbim herseyin hayırlısını versin inşallah sağlıkla alalım kucağımıza 😊
Emine003 Seydanurrrr ben varım canım ilk oğlumu yatarak doğurdum rahim ağzı yetmezliği varmis bende kısa olduğu için çocuk büyüdükçe içerde rahim açılıyo oğlumu sağ salim aldım kucağıma inşallah bu bebeğimi de sağlıklı bi şekilde alırım inşallah Rabbim hepimize hayırlı sağlıklı doğumlar nasip etsin inşallah 🤲🥰