Shewolf canım benim ilk bebeğim in ense kalınlığı 9.60 mm di gerisini sen düşün ama çok şükür sağlıklı doğdu sana umut olsun diye yazdım çünkü o zamanlar bende bi yerlerden yaşayan aramıştım çok zor seni o kadar iyi anlıyorum ki ve buradaki anneleri yine hamileyim ve çok korkuyorum Allah sağlıklı ve hayırlı evlat nasip etsin