Prenses-annesi9 aşırı hem de ben bugün öğrendim resmen çıldırdım bana da amniyosentez önerdi değerim yüksekti ama sınırın altındaydı bugün gittim sınırın üstünde çıktı ve son zamanlarda bu kadar duyuldu amniyosentez açıkçası işini hakkıyla yapana sözüm yok ama bazıları para tuzağı olabiliyor benim bebeğimin her uzvuna çok iyi dedi ama enseye gelince sorun oldu ve kan değerlerime bakılmadı burun ölçüsü çok iyi şüpheye düştüm o yüzden kan testi vericem bu defa 🥲