Nurciv her ay kalıyorum ama sağlıksız dölleniyor işte eşimde sıkıntı var diye düşünüyorum benim bakılmıştı herşeyime sıkıntı yok, sadece kan pıhtılaşması var bende ecopirin içince sıkıntı olmuyordu. İlk kızımda da öyle oldu. Bakalım canım dediğin gibi 4 gün beklicem kanama olmazsa haber veririm, ama ümitlide değilim kısmet :)